Aquest novembre, torna la programació regular de teatre

posted in: Uncategorized | 0

Aquest mes de novembre arranquem amb l’espectacle Quanta, quanta guerra…, una adaptació de l’últim llibre de Mercè Rodoreda on dos joves intèrprets narren la història de l’Adrià Guinart a través del text, el moviment, els titelles, les ombres, els objectes i l’espai sonor en directe. Es podrà veure el dissabte 11.

I seguint amb el teatre, el dissabte 2 de desembre arriba la producció teatral Adeu, Jane! La Mariona ha de passar per l’extirpació del seu pit malalt. Durant la ressonància magnètica prèvia a l’operació, el seu imaginari i dos estranys alter egos explicaran com ha arribat fins al moment present, quins són els seus dubtes, les seves pors i les seves il·lusions.

Les entrades d’ambdós espectacles es poden adquirir unides a través d’un abonament comú per 20€ l’entrada general, 18€ pels socis i 14€ pels menors de 25 anys.

Des d’El Casal d’Olesa volíem agrair la bona rebuda que va tenir el musical T’estimo, ets perfecte, ja et canviaré i animar-vos a seguir venint al teatre. Aquest mes també tenim un munt d’activitats per a tota la família que trobareu a continuació: Ballet, Teatre, Cinema i altres novetats!

Us esperem al teatre!