“Los reyes caen, las pelis continúan”

“Los reyes caen, las pelis continúan”

publicat a: Cinema El Casal | 0

Benvinguts, socis i encara no socis del Casal! Aquest mes d’abril, l’últim diumenge, com sempre, portem una pel·lícula d’àmbit nacional estatal (cinema km. 0!). Es diu EL REINO, i és del director Rodrigo Sorogoyen. Heus aquí la sinopsi. Us la poso en castellà perquè total, la pel·lícula també ho serà, per tant:

Manuel (Antonio de la Torre), un influyente vicesecretario autonómico que lo tiene todo a favor para dar el salto a la política nacional, observa cómo su perfecta vida se desmorona a partir de unas filtraciones que le implican en una trama de corrupción junto a Paco, uno de sus mejores amigos. Mientras los medios de comunicación empiezan a hacerse eco de las dimensiones del escándalo, el partido cierra filas y únicamente Paco sale indemne. Manuel es expulsado, señalado por la opinión pública y traicionado por los que hasta hace unas horas eran sus amigos. Aunque el partido pretende que cargue con toda la responsabilidad, Manuel no se resigna a caer solo. Con el único apoyo de su mujer y de su hija, y atrapado en una espiral de supervivencia, Manuel se verá obligado a luchar contra una maquinaria de corrupción que lleva años engrasada, y contra un sistema de partidos en el que los reyes caen, pero los reinos continúan.

Fa bona pinta, oi? Doncs guardeu-vos la data:

28 d’Abril de 2019, a les 7 de la tarda.

Recordeu que és dia d’eleccions. Ara bé, la pel·lícula acaba quan ja hauran tancat els col·legis, així que si canvieu de parer a causa de la visualització de la pel·lícula, haureu d’esperar quatre anys.

Recordem el preu: 4€ socis, 5€ no socis.

Ens hi veiem!