El Cinema de Novembre

El Cinema de Novembre

publicat a: Cinema El Casal | 0

Com cada últim diumenge de mes, aquest Novembre el cinema ve tan carregat de ‘temazos’ cinematogràfics com de costum. Primer, una pel·lícula animada a l’estil stop-motion: CAVERNÍCOLA. Porten una feinada d’animar, aquestes pel·lícules, així que mentres ho fan poden pensar bé sobre la trama i acostumen a sortir força bones al final. La sinopsi és la següent:

Dug y Hognob son un cavernícola y un jabalí de una tribu de la Edad de Piedra. Una civilización que se enfrenta a la llegada de unos invasores liderados por el moderno y malvado villano Lord Nooth, que pretende instaurar la Edad de Bronce. Con el objetivo de hacerse un hueco en la historia, competirán de la mejor forma que sus ancestros les enseñaron: con “el juego sagrado”. Y es que, estos cavernícolas acaban de inventar accidentalmente el fútbol. Será el partido más épico de la historia ya que está en juego la supervivencia de la tribu de Dug y su mascota, que tendrán que sortear con gracia y astucia múltiples peligros y derrotar al malvado Lord Nooth para no perder su hogar.

La pel·lícula no infantil, que no és exclusivament per adults, ja que del que explica el llargmetratge en podem aprendre tots, és CAMPEONES. Recent sortida dels cinemes!

Marco no está pasando por el mejor momento. Este entrenador de baloncesto tiene demasiados problemas personales y profesionales, que están terminando con toda su motivación ante la vida. Todo se desborda durante un partido de Liga, en el que termina peleándose con otro entrenador. Marco pierde su trabajo y en medio de una borrachera sufre un accidente de tráfico, cuya multa será ejemplar: Se convertirá en entrenador de un equipo de baloncesto de personas con discapacidad intelectual. La perspectiva no es muy del agrado de Marco, pero pronto se dará cuenta de que tiene mucho que aprender de este extraño grupo.

 

Recordeu: el cinema infantil a les 17h, i l’altre a les 19h, al Casal d’Olesa. Us hi esperem!

Ah, i podeu reservar les entrades des d’aquest mateix lloc web!

 

 

Deixa un comentari